سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید چیست؟

تاریخ : شنبه 05 مهر 1399 زمان : 11:27 | بازدید : 207
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

سئو کلاه سفید

سئو (مخفف عبارت Search engine optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو) یک سری اصول و قوائد مهم می باشد که با استفاده از این قوائد شما می توانید در بستر وب بهتر دیده شوید و هر گزارش و محتوایی را به بالاترین رتبه در موتور جستجو برسانید. با این حال زمانیکه برای مثال شما در مورد کلمه کلیدی X داخل وب سایت خودتان محتواهایی را منتشر می کنید، اگر اصول سئو را رعایت کنید می توانید بهتر دیده شوید.

 

بهتر دیده شدن بدین معناست که مطالب و محتواهای شما بنابر کلمات کلیدی که در آن به کار رفته شده است، با جستجو کاربر در حیطه کلمات کلیدی، وب سایت شما در بالاترین رتبه قرار خواهد گرفت و در نهایت می توانید بدین گونه میزان زیادی بازدید کننده به وب سایت خود جذب کنید و به مرور زمان محبوبیت بالایی بدست بیاورید و کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید.

 

با این حال اگر بخواهیم سئو را بصورت تفکیک شده بررسی کنیم، به دو دسته سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه میرسیم که اگر هیچ تخصصی در این حیطه نداشته باشیم هم می توانیم درکی نسبت به معنای آنها پیدا کنیم. با این حال سئو کلاه سفید، روش کاملا اصولی و صحیح تولید محتوا می باشد که مسیر طولانی تری نسبت به روش دوم یعنی سئو کلاه دارد.

 

سئو کلاه سفید

 

اما معنای کلی سئو کلاه سفید استفاده از استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های مختلفی است که مورد تائید مجموعه بزرگ گوگل هستند. با این وجود تمامی این موارد در یک راستا هستند و آن هم متمرکز شدن بر ارائه بهترین نتایج به کاربران گوگل می باشد. بنابراین اگر شما در محتوایی که می نویسید، این نکات را رعایت کنید و در همان زمینه X هر موردی را توضیح داده باشید، گوگل شما را در اولویت قرار خواهد داد.

 

سئو کلاه سفید

 

از این رو محتوای تولید شده شما توسط میلیون ها کاربر در نقاط مختلف جهان دیده خواهد شد و در نهایت شما می توانید کسب و کار اینترنتی خود را به روش خودتان آغاز کنید و محصولات خود را بدون هر گونه مشکل و دردسر بفروشید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را اصول سئو کلا سفید آشنا سازیم. همراه ما باشید.

تکنیک های سئو کلاه سفید

 

سئو کلاه سفید (white hat seo) بر خلاف روش دوم سئو (سئو کلا سیاه) دارای اصول و تکنیک های روتین و بسیار ساده می باشد که با استفاده از این روش شما خیلی ساده می توانید محتوای یونیک و خاص را تولید نمائید که احتمال افتادن محتوای شما در گوگل بسیار کم می باشد. از این رو در ادامه مهم ترین اصول را توضیح خواهیم داد؛

 

منبع:

https://namnak.com/What-is-white-hat-seo.p77821

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش