انتشار سئو

انتشار سئو

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 9:14 | بازدید : 216
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

سئو چیست؟ | 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل | سه سوت وب

 

توییت کردن خودکار یا انتشار خودکار پست های وبلاگ خود در شبکه های اجتماعی ، ممکن است در برخی از زمان ها صرفه جویی کنید. اما احتمالاً بهترین چیز برای بازاریابی شما نیست و در اینجا دلیل آن را آورده ایم.

 

یکی از سوالات رایج ما این است که آیا شما باید وب سایت خود را تنظیم کنید تا پس از انتشار یک پست یا مقاله جدید در وبلاگ ، به طور خودکار توییت کنید. توییت کردن خودکار تلاش زیادی برای نوشتن پیام و ارسال آن به شبکه های اجتماعی را از بین می برد زیرا وب سایت عنوان پست و پیوند را برای شما به توییتر ارسال می کند.

 

اخیراً یک ناشر اخبار تجاری این سوال را از من پرسید. آنها روزانه چندین مقاله خبری را به وب سایت خود ارسال می کنند ، و می خواهند توانایی توییت کردن خودکار را اضافه کنند تا مجبور نشوند خودشان پیام های رسانه های اجتماعی را ایجاد کنند. این برداشت من است من از شما دعوت می کنم که در پایان مقاله خود را ترک کنید.

 

توصیه من این است که اخبار و مقالاتی را که در وب سایت خود ارسال می کنید ، توییت نکنید.

 

توییت های خودکار در وقت صرفه سئو چیست  جویی می کنند ، اما ممکن است برای خوانندگان شما هزینه داشته باشد

اگرچه من می دانم این باعث صرفه جویی در زمان می شود ، مسئله این است که مشتری ایده آل شما ممکن است هنگام ارسال مقالات آنلاین نباشد ، به خصوص اگر این موارد را صبح زود یا بعد از ساعت کار ارسال می کنید.

 

اگر هدف شما از رسانه های اجتماعی جلب توجه محتوای شما است ، بهتر است از یک برنامه زمانبندی شبکه های اجتماعی برای برنامه ریزی محتوا در طول روز و در زمان های مطلوب مخاطبان خود استفاده کنید.

 

در عوض ، توییت ها را برنامه ریزی کنید

اگر در طول روز برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی بیش از حد مشغول هستید ، به جای آن زمان بندی برای توییت های خود را در نظر بگیرید.

 

با تعیین زمانبندی پست های توییتر خود ، می توانید به جای توییت کردن خودکار عنوان مقاله یا زیرنویس ، کمی برای نوشتن پیام های متفکرانه وقت بگذارید. این نشان می دهد که شما برای پیام رسانی در شبکه های اجتماعی خود کمی تلاش می کنید.

 

با نوشتن دستی پست های توییتر و قرار دادن ایده اصلی مقاله یا نکته ای از مقاله در توییت ، احتمالاً نرخ کلیک بالاتری خواهید داشت مگر اینکه عنوان وبلاگ شما واقعاً اغوا کننده باشد.

 

ابزارهایی برای برنامه ریزی توییت

اگر می خواهید زمانبندی توییت (و برنامه ریزی پیام های اجتماعی در LinkedIn ، Pinterest ، Facebook و دیگران) را بررسی کنید ، Buffer یا Hootsuite را بررسی کنید.

 

هر دو ابزار رسانه های اجتماعی رایگان هستند (اما هر دو گزینه های پولی برای کاربران تجاری دارند) که به پروفایل های شبکه های اجتماعی شما متصل می شوند تا بتوانید یک برنامه ارسال مناسب برای مخاطبان خود تنظیم کنید.

 

سپس می توانید هنگام انتشار چگونه صفحه اول گوگل باشیم  محتوا در وب سایت خود ، پست ها را بنویسید و برنامه ریزی کنید تا بتوانید روز خود را تحمل کنید.

 

اگر می خواهید یک ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی باشد که با بازاریابی شما ادغام شود و به شما کمک کند تعامل بهتری با چشم اندازهای موجود در پایگاه داده خود داشته باشید ، HubSpot را بررسی کنید (می توانید یک آزمایش آزمایشی 30 روزه و دستیابی به موفقیت با یک متخصص بازاریابی را اینجا دریافت کنید).

 

این یک ابزار مبتنی بر اشتراک است ، اما مزایایی نسبت به خدمات رایگان یا حتی اشتراک دارد زیرا به پایگاه داده اصلی شما متصل شده و ROI را نشان می دهد

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش